Кариери

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Магистър;
  • Професионална област – „Право“;
  • Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  1. Описание на длъжността:
  • Извършва високопрофесионални експертни анализи на база резултатите от извършените проверки на застрахователните дружества;
  • Разработва стратегически документи в областта на застрахователния надзор;
  • При установени нарушения изготвя актове за установяване на административни нарушения, предприема действия за откриване, прилагане и прекратяване на производство по прилагане на принудителни административни мерки във връзка с открити нарушения на законовите и подзаконови нормативни актове;
  • Изготвя проекти на наказателни постановления, предупреждения по чл. 28 от ЗАНН, резолюции за прекратяване и споразумения за приключване на административнонаказателни производства.
  • Участва в проверки на поднадзорни лица и следи за спазване разпоредбите на нормативните актове;
  • Изготвя становища, докладни записки, писма и извършва всички необходими действия по разглеждане на жалби с по-голяма правна и фактическа сложност, постъпили от физически и юридически лица, ведомства и предприятия с цел осигуряване защита на интересите на ползвателите на застрахователни услуги и проверка дали застрахователните дружества спазват разпоредбите на нормативните актове, предвидени в чл. 16, ал. 1, т. 18 от ЗКФН;
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да планира и организира собствената си работа;
  • Способност да работи в екип;
  • Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на Комисията.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзорwww.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16, или
  • Чрез имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg .
  1. Срок за подаване на документите: 30 календарни дни от 02.12.2024 г. до 31.12.2024 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.
  2. Лице за контакт: Цветелина Якимова – началник на отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 694, електронна поща: yakimova_t@fsc.bg .

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на интервюто.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Магистър;
  • Професионална област – „Право“;
  • Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  • Езикова квалификация – ниво на владеене на английски език, съответстващо на ниво В1 за самооценка на езиковите умения.
  1. Описание на длъжността:
  • Анализира и изготвя професионални експертни становища по постъпили заявления и документи във връзка с регулаторните режими и прилагането на нормативните актове, в това число и европейското законодателство, в областта на капиталовите пазари, с цел осигуряване на информирано, законосъобразно и обосновано изпълнение на правомощията на Комисията за финансов надзор;
  • Осъществява дейности свързани с лицензионни производства (издаване на лицензи, одобрения, разрешения) и регистрационни производства във връзка с дейността на управляващите дружества, колективните инвестиционни схеми, инвестиционните посредници, обвързаните агенти, доставчиците на услуги за докладване на данни, националните инвестиционни фондове, лицата, управляващи алтернативни инвестиционни фондове, депозитарите на ценни книжа, доставчиците на услуги за колективно финансиране и регулираните пазари;
  • Обработва документи по нотификационни процедури (инвестиционни посредници, управляващи дружества, колективни инвестиционни схеми, лица, управляващи алтернативни инвестиционни фондове, доставчици на услуги за колективно финансиране, централни депозитари на ценни книжа и регулирани пазари);
  • Изготвя становища и отговори по постъпили запитвания, жалби и сигнали във връзка с тълкуването и прилагането на нормативни актове, свързани с дейността на дирекция „Регулаторни режими на инвестиционната дейност”;
  • Изготвя вътрешни документи (докладни записки, становища и предложения), касаещи дейността на дирекцията.
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да организира собствените си задачи;
  • Способност да работи в екип;
  • Способност да анализира информация;
  • Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на Комисията.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Решаване на професионален тест;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения, при наличие.

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзор – www.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • По електронен път до деловодството на Комисията за финансов надзор на имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg, или
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16.

7. Срок за подаване на документите: От 13.12.2024 г. до 13.01.2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.

  1. Лице за контакт: Нонка Николова-Владикова – главен експерт в отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 855, електронна поща: nikolova_n@fsc.bg.

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на теста.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Бакалавър;
  • Професионална област – „Икономика“;
  • Минимален професионален опит – 2 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  • Езикова квалификация – ниво на владеене на английски език, съответстващо на ниво А2 за самооценка на езиковите умения.
  1. Описание на длъжността:
  • Участва в осъществяването на предварителен икономически анализ и изготвянето на професионални експертни становища по постъпили заявления и документи във връзка с регулаторните режими и прилагането на нормативните актове, в това число и европейското законодателство, в областта на капиталовите пазари, с цел осигуряване на информирано, законосъобразно и обосновано изпълнение на правомощията на Комисията за финансов надзор;
  • Участва в дейности свързани с лицензионни производства (издаване на лицензи, одобрения, разрешения) и регистрационни производства във връзка с дейността на управляващите дружества, колективните инвестиционни схеми, инвестиционните посредници, обвързаните агенти, доставчиците на услуги за докладване на данни, националните инвестиционни фондове, лицата, управляващи алтернативни инвестиционни фондове, доставчиците на услуги за колективно финансиране, депозитарите и местата за търговия;
  • Обработва документи по нотификационни процедури (инвестиционни посредници, управляващи дружества, колективни инвестиционни схеми, лица, управляващи алтернативни инвестиционни фондове и регулирани пазари);
  • Участва в изготвянето на отговори по постъпили запитвания във връзка с дейността на инвестиционни посредници, управляващи дружества, колективни инвестиционни схеми, лица, управляващи алтернативни инвестиционни фондове и регулирани пазари;
  • Изготвя и участва в изготвянето на вътрешни документи (докладни записки, становища и предложения), касаещи дейността на дирекцията.
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да организира собствените си задачи;
  • Способност да работи в екип;
  • Способност да анализира информация;
  • Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на Комисията.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Решаване на професионален тест;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво А2 за самооценка на езиковите умения, при наличие.

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзор – www.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • По електронен път до деловодството на Комисията за финансов надзор на имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg, или
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16.
  • Срок за подаване на документите: От 13.12.2024 г. до 13.01.2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.

7. Лице за контакт: Нонка Николова-Владикова – главен експерт в отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 855, електронна поща: nikolova_n@fsc.bg.

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на теста.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Магистър;
  • Професионална област – „Право“;
  • Минимален професионален опит – 2 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  • Езикова квалификация – ниво на владеене на английски език, съответстващо на ниво А2 за самооценка на езиковите умения.
  1. Описание на длъжността:
  • Участва в анализирането и изготвянето на професионални експертни становища по постъпили заявления и документи във връзка с регулаторните режими и прилагането на нормативните актове, в това число и европейското законодателство, в областта на капиталовите пазари, с цел осигуряване на информирано, законосъобразно и обосновано изпълнение на правомощията на Комисията за финансов надзор;
  • Участва в дейности свързани с лицензионни производства (издаване на лицензи, одобрения, разрешения) и регистрационни производства във връзка с дейността на управляващите дружества, колективните инвестиционни схеми, инвестиционните посредници, обвързаните агенти, доставчиците на услуги за докладване на данни, националните инвестиционни фондове, лицата, управляващи алтернативни инвестиционни фондове, депозитарите на ценни книжа, доставчиците на услуги за колективно финансиране и регулираните пазари;
  • Обработва документи по нотификационни процедури (инвестиционни посредници, управляващи дружества, колективни инвестиционни схеми, лица, управляващи алтернативни инвестиционни фондове, доставчици на услуги за колективно финансиране, централни депозитари на ценни книжа и регулирани пазари);
  • Участва в изготвянето на отговори по постъпили запитвания относно дейността на инвестиционни посредници, обвързани агенти; управляващи дружества, колективни инвестиционни схеми, лица, управляващи алтернативни инвестиционни фондове и регулирани пазари;
  • Изготвя и участва в изготвянето на вътрешни документи (докладни записки, становища и предложения), касаещи дейността на дирекцията.
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да организира собствените си задачи;
  • Способност да работи в екип;
  • Способност да анализира информация;
  • Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на Комисията.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Решаване на професионален тест;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво А2 за самооценка на езиковите умения, при наличие.

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзор – www.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • По електронен път до деловодството на Комисията за финансов надзор на имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg, или
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16.

7. Срок за подаване на документите: От 13.12.2024 г. до 13.01.2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.

8. Лице за контакт: Нонка Николова-Владикова – главен експерт в отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 855, електронна поща: nikolova_n@fsc.bg.

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на теста.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
    • Степен на завършено образование – Висше;
    • Минимална образователна степен – Бакалавър; Магистър за специалност „Право“;
    • Професионална област – „Международни отношения“, „Икономика“, „Хуманитарни науки“; „Право“;
    • Минимален професионален опит – 2 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
    • Езикова квалификация – ниво на владеене на английски език, съответстващо на ниво С1 за самооценка на езиковите умения.

2. Описание на длъжността:

  • Подпомага участието на Комисията във връзка с членството ѝ в международни организации и в органи на ЕС в областта на небанковия финансов сектор;
  • Следи за приетите актове на Европейския съюз, предложенията за нови актове и сключените от ЕС международни договори, които налагат приемане на мерки на национално ниво, чиито предмет е свързан с правомощията и функциите на комисията и нейните органи;
  • Участва в подготовката на представителите на Комисията в заседанията на Европейските органи – Европейския орган за застраховане и професионално пенсионно осигуряване (EIOPA) и Европейския орган за ценни книжа и пазари (ESMA);
  • Участва в международни и междуведомствени работни групи;
  • Организира превода на нормативни актове, официална кореспонденция и други документи, свързани с дейността на Комисията и нейните органи;
  • Участва в проучването и анализирането на международната регулаторна и надзорна практика с цел установяването на добри практики в областта на финансовия надзор.
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да планира и организира собствената си работа;
  • Способност да работи в екип;
  • Способност да предлага иновационни решения на проблемите, в рамките на съществуващите указания и процедури;
  • Способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите;
  • Способност за работа в мултинационална среда на английски език.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Решаване на професионален тест;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;
  • Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво С1 за самооценка на езиковите умения, при наличие.

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзор – www.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • По електронен път до деловодството на Комисията за финансов надзор на имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg, или
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16.

7. Срок за подаване на документите: 28 календарни дни от 13.12.2024 г. до 09.01.2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.

8. Лице за контакти: Нонка Николова-Владикова – главен експерт в отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 855, електронна поща: nikolova_n@fsc.bg.                      

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на теста.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

Комисията за финансов надзор спазва и споделя принципа, че нейният най-голям капитал са хората. Успехът на Комисията е в пряка зависимост от мотивацията, професионалната отдаденост и непоколебимата ангажираност на експертния ѝ екип.

Водени от поддържането на стабилните екипни взаимодействия и открита комуникация, основният ни стремеж е винаги да има диалогичност и заедно да постигаме положителни резултати.

Институционалната култура на Комисията въплъщава ценностите, стремежите и духа на сътрудничество, които са определящи за микроклимата и взаимоотношенията в организацията. Целите ни са свързани освен с формирането на висококомпетентен персонал, така и с неговата мотивация, за да може служителите да се чувстват полезни и да идват с желание на работа.

В КФН работят едни от най-добрите експерти във финансовия сектор, които могат постоянно да надграждат своята професионална експертиза посредством обучения във водещи национални и международни организации. Непрекъснато стимулираме развитието им, насърчавайки институционално мислене за лично удовлетворение и потребност от успешна кариера.

Нашите служители са прецизни, лоялни, организирани, креативни, комуникативни и високо ценим техните способности.