Кариери

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Средно;
  • Професионална област – Информатика, Математика, Технически науки;
  • Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  1. Описание на длъжността:
  • Отговаря за поддръжката на работоспособността на компютърните конфигурации на потребителите в Комисията;
  • Осъществява консултации при работа на потребителите с операционните системи, офис пакет и ползваните в комисията базови приложения;
  • Следи за ефективното и безопасно използване на програмните приложения и участва в администрирането на достъпа на потребителите до тях;
  • Администрира локалната мрежа на КФН;
  • Отговаря за функционирането и поддръжката на техническите средства на Комисията (софтуер и хардуер) – сървъри, работни станции, приложен и системен софтуер;
  • Администрира сървърите в мрежата на КФН;
  • Администрира WEB страницата на КФН – архивиране на системата;
  • Отговаря за входящата и изходящата електронна кореспонденция на Комисията;
  • Администрира mail сървъра на КФН;
  • Управление на услуга за мониторинг на спама и фишинг, спам мейли – CISCO.
  • Управление на системи за мониторинг на логове, Nagios/ Zabix/ Grafana.
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да планира и организира собствената си работа;
  • Способност да работи в екип;
  • Способност да предлага иновационни решения на проблемите, в рамките на съществуващите указания и процедури;
  • Способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите;
  • Способност да работи под напрежение;
  • Познания в областта на комуникационните системи, хардуер и ОС;
  • Компютърна квалификация (минимални изисквания) MS Windows 7/10/11, MS Office 2010/MS Office pro plus 2016/MS Office pro plus 2019, Виртуализация и общ приложен софтуер, антивирусен софтуер;
  • Езикови умения – ниво на владеене на Английски език, което съответства на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения, при наличие;
  • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзорwww.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16, или
  • Чрез имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg .
  1. Срок за подаване на документите: 30 календарни дни от 14.01.2025 г. до 12.02.2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.
  2. Лице за контакт: Цветелина Якимова – началник на отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 694, електронна поща: yakimova_t@fsc.bg .

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на интервюто.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Бакалавър;
  • Професионална област – Информатика, Математика, Технически науки, Икономика;
  • Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  1. Описание на длъжността:

Осъществява поддържане работоспособността на компютърните конфигурации, периферната техника и информационните системи в Комисията;

Поддържа, администрира и наблюдава изградената ИТ инфраструктура в Комисията;

Осигурява поддръжката и достъпа до използваните приложни системи, софтуер и база данни.

Създава, проверява и възстановява при необходимост архивни копия на данни от системи, приложения и работни станции

  1. Необходими компетентности:
  • Способност да планира и организира собствената си работа;
  • Способност да работи в екип;
  • Способност да предлага иновационни решения на проблемите, в рамките на съществуващите указания и процедури;
  • Способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите;
  • Способност да работи под напрежение;
  • Познания в областта на работа с бази данни, системен и приложен софтуер;
  • Компютърна квалификация (минимални изисквания) – познания свързани с десктоп операционна система Windows 7/10/11, MS Office 2016, MS Office 2019, виртуална инфраструктура VMWare/HyperV, сървърна инфраструктура Windows Server 2012/2016/2019, Linux RHEL или съвместими, мрежова инфраструктура и информационна сигурност Cisco/Juniper/FortiNet, IPSEC и SLL VPN канали и конфигурация, SAN среда и презентация на дялове, масиви за данни SAN/NAS/DAS, Microsoft AD услуги, SMTP, IMAP, POP3 мейл услуги и DNS сървъри, бази данни и системи за бази данни, базирани на Oracle, MS SQL, MySQL, архивиране/възстановяване и репликация на данни локално и отдалечено;
  • Езикови умения – ниво на владеене на Английски език, което съответства на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения, при наличие;
  • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзорwww.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16, или
  • Чрез имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg .
  1. Срок за подаване на документите: 30 календарни дни от 14.01.2025 г. до 12.02.2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.
  2. Лице за контакт: Цветелина Якимова – началник на отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 694, електронна поща: yakimova_t@fsc.bg .

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на интервюто.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

Комисията за финансов надзор спазва и споделя принципа, че нейният най-голям капитал са хората. Успехът на Комисията е в пряка зависимост от мотивацията, професионалната отдаденост и непоколебимата ангажираност на експертния ѝ екип.

Водени от поддържането на стабилните екипни взаимодействия и открита комуникация, основният ни стремеж е винаги да има диалогичност и заедно да постигаме положителни резултати.

Институционалната култура на Комисията въплъщава ценностите, стремежите и духа на сътрудничество, които са определящи за микроклимата и взаимоотношенията в организацията. Целите ни са свързани освен с формирането на висококомпетентен персонал, така и с неговата мотивация, за да може служителите да се чувстват полезни и да идват с желание на работа.

В КФН работят едни от най-добрите експерти във финансовия сектор, които могат постоянно да надграждат своята професионална експертиза посредством обучения във водещи национални и международни организации. Непрекъснато стимулираме развитието им, насърчавайки институционално мислене за лично удовлетворение и потребност от успешна кариера.

Нашите служители са прецизни, лоялни, организирани, креативни, комуникативни и високо ценим техните способности.